mandag 1. april 2013

Gjestedesigner hos Scrappeland med video av LOen!

Jeg var så heldig å få mail om jeg ville være gjestedesigner hos Scrappeland, og selvfølgelig vil jeg det!

Meg, det er:

Lene Bjørnerud, bedre kjent som nabon på forum, treff og blogger. Jeg er fortsatt 39 år, mamma til 2, har samboer, villa, Volvo og vov-vov. Jeg er utdannet adjunkt og jobber som lærer i ungdomsskolen, men er også utdannet blomsterdekoratør. Vi bor i Lier rett utenfor Drammen.



For tiden ganske travel, full jobb, 50% student, bygger nytt hus
Jeg designer hos Prima, Shimmerz, The Color Room og selvfølgelig Skissedilla
Jeg holder både scrappekurs og fotokurs,og jeg driver også 2B Photography sammen med søstern min Kine. Så hverdagen flyr!!!

Scrappestil kan vel sies å ikke være akkurat enkel, jeg elsker å stæsje på, 
fylle opp og la det virkelig blomstre.  
Jeg liker også å bruke saker og ting som ikke er beregnet  til scrapping, alt kan nesten brukes. 
På  denne loen har jeg brukt pussegarn (til å polere bil med) sytråd, og gamle blonder. Ellers bruker jeg ofte tubbs, 1-øringer, utenlandske sedler, gamle billetter, deler av gamle radioer, klokker, klær eller bøker og noter.  Smykker fra H&M eller Cubus f.eks funker også. 

Jeg har laget en skisse bare til dere, og scrappet en layout til den. Her kan dere se hvordan jeg lager skisser!
Jeg er ingen dreven videodame, men har prøvd å få til en enkel video med selve stæsjingen av Loen. Den ble langtekkelig og kanskje litt kjedelig,så jeg guffa opp speeden til 4x! 
Lyd kunne jeg ikke ha, her var huset fullt av unger med lættis, så det måtte jeg bare droppe...hehe

Håper dere ser hva jeg driver med, ellers er det bare å spørre. 





Her er videoen...litt flau, men ja ja... 




3 hyggelige hilsner og kommentarer:

Shona sa...

this is just amazing

Luce sa...

Flott artikkel, nydelig lo - herlig med alle blomstene og sommerfuglene, nydelig bilde - og skissene dine er små kunstverk i seg selv!
Ha en fin uke :o)

Unknown sa...

This is one of the most beautiful layouts I have seen in awhile! Gorgeous, and so inspiring!